Termékvisszaküldés és reklamáció

Termékvisszaküldés és reklamáció2024-10-02T10:36:21+01:00
Mikor kell visszaküldenem a termékeket?2024-10-02T10:30:16+01:00

Ha indoklás nélkül szeretnél elállni a szerződéstől, azonnal kitöltheted az alábbi űrlapot. Azonban, ha a termék nem működik, vagy más problémád van, először mindig vedd fel a kapcsolatot velünk. Sok probléma megoldható a termék visszaküldése nélkül is. Az elérhetőségeket a „Kapcsolat” fül alatt találod.

Hogyan jelenthetek be készülékhibát?2024-10-02T10:36:40+01:00

Először mindig vedd fel a kapcsolatot velünk. Sok probléma megoldható a termék visszaküldése nélkül is. Az elérhetőségeket a „Kapcsolat” fül alatt találod. Ha a probléma nem oldható meg, ezen a linken jelentheted a hibát.

Hogyan kérhetek termékvisszaküldést?2024-10-02T10:36:39+01:00

A termékvisszaküldéshez használd ezt a linket.

Mi az RMA szám?2024-10-02T10:35:54+01:00

Az RMA (Return Merchandise Authorization) szám egy egyedi azonosító a visszaküldési kérelmedhez. Ez azonosítja a küldeményt, és segít abban, hogy gyorsabban feldolgozzuk azt, és visszatérítést biztosítsunk a számládra. Az RMA szám nélküli küldeményeket a raktárunk nem fogadja el.

Termékvisszaküldés és reklamáció

Reklamáció típusa(Kötelező)
YYYY dash MM dash DD
YYYY dash MM dash DD
Go to Top